Tuesday, September 27, 2016

Optionsignalers live - gratis seine

OptionSignalers LEEF & amp; GRATIS Seine Hi aan almal Van hierdie draad sal ek gepos LIVE seine vir 8 groot pairs. Signals geskik vir verhandeling binêre opsies en is gebaseer op 'n stelsel wat ek ve ontwikkel met die hulp van 'n paar persoonlike aanwysers ( meer op optionsignalers ).Die stelsel is reeds op sy 3de jaar van evaluering met 2 jaar back testing resultate published. This jaar vorentoe toets is reeds op sy 9de maand - dit begin van Mei 2014 en sal eindig April 2015 ( jammer, maar ek het net ontdek hierdie forum ).Signal / resultate rekords vir kruisverwysing gehou op optionsignalers . Twitter ( opsig1 ) en ForexTSD ( die laaste twee is nie bewerkbaar ) Een voorsien vol opsomming van vorentoe toets resultate sal beskikbaar wees aan die einde van elke month. Untill 3 tot 4 jaar evaluering tydperk voltooi alle seine sal gratis wees , sodat ek nie verkoop enige diens of doen ek bevordering van 'n sake-onderneming vir die oomblik - na evaluering voltooi is dinge kan verander .


No comments:

Post a Comment