Tuesday, September 27, 2016

Forex m1 strategie

2 Antwoorde deur zenoni 2010/07/22 09:09:30 zenoni Senior lid Offline Geregistreer: 2009/10/25 Posts: 313 Re: Hoekom nie M1 strategieë. Met RFD jy kan maklik strategie en ook die eerste wat die 1min strategie plaas;) 3 Antwoord deur DK 2010/07/31 09:34:36 Re: Hoekom nie M1 strategieë. Baie mense is op emmer winkel makelaars of plekke wat die heffing versprei van 2,8 pitte per binne en buite. Vir hulle is dit 5,6 pitte per handel vereis net om te begin om in die groen. Hoe hoër tydraamwerk jy gaan die meer duidelike leiding van 'n tendens is. Met ander woorde, het jy nie wil hê jou stelsel te outomatiseer 'n kort posisie in die 1 minuut wanneer dit duidelik op die 5 minuut grafiek dat dit op pad en net terug te trek vir 'n vinnige minuut of twee. Tensy die nadeel se treffer ten minste 3 pitte en gaan ver genoeg af vir jou aanwysers aan te sluit en om te keer, sal die meeste van diegene 'n verlies van handel te eet weg by die gebruik gemaak van die groter 5 minute tendens winste wees. 1 onderwerp deur dodgy 2010/08/03 06:47:18 Onderwerp: M1 scalper Haai almal, Ek het 'n paar versoeke vir EAS daardie bedryf uit die een minuut grafiek. Ek stel die volgende kriteria vir die opstel van my strategie: 1. Wins teiken was om rekeningsaldo elke week verhoog deur ten minste 0,5%. 2. Handel gereeld. (Ek kry antsy wag vir setups, nie 'n goeie eienskap vir 'n forex handelaar, maar ek weet ek). 3. 'n voorkeur vir 'n kort wins teikens oor langes as moontlik om te optimaliseer vir dieselfde soort van winste. 4. Minimaal drawdown. Veel meer as 1% van die rekening balans sal my senuweeagtig maak. 5. Nie meer as new. Ek glo al die opstel van 'n wins te maak nog as verander effens hoër of laer instellings. Hierdie strategie is ingestel om te hardloop met GO Markets. Gewone EURUSD verspreiding is ongeveer 1-1,5 pitte (hoewel hulle sê dit is stywer) sodat hulle 'n goeie kandidaat vir 'n scalping makelaar. Hulle is egter 'n vyf syfer makelaar en MT4 lui die pit instellings soos punt instellings (ten minste in die manier wat ek dit stel), sodat die volgende omskakelings van toepassing 10 punte = 1 pit. Byvoorbeeld, die stop verlies vasgestel op 141 pitte is eintlik 14.1 pitte. Ek is nou vorentoe om dit te toets op MT4. Ek het die strategie aangeheg. Ek wil baie graag om te hoor oor enige foute ek gemaak het, of wysigings voor wat dit kan verbeter. Vergeet nie om die pit opstel om jou makelaar te pas as jy nodig het om te verander. Onthou, dit is nie bedoel om 'n EA wees vir handelaars op soek na huis hardloop ambagte getref. As dit bestendige opbrengste van 10% sal lewer - 20% per jaar, met behulp van 'n goeie geldbestuur, wil ek bly wees. Dankie almal. strategie Properties Dieselfde rigting sein - Niks Teenoorgestelde rigting sein - Close Permanente Stop Loss - Geen Permanente Neem Wins - Geen Dit is my antwoord as administrateur van die forum: Scalping metodes. goeie draad met 'n paar handel stelsels, templates en aanwysers. Zigzag scalping stelsel is hier. AscTrend System. - M5 asctrend handel stelsel. Elite artikel stelsel. Gebaseer op 3 templates. Vir verhandeling, of vir die evaluering van die mark toestand. Templates. draad (die reëls te handel is anders en is afhanklik van die mark toestand - gepos binne die draad in verskillende poste). - Sein stelsels (ASCTrend en ander verandering). oorspronklike draad is hier. - ASCTrend stelsel. openbare draad met baie handel stelsels vir verskillende tydsraamwerke met state verhandel lewe (vanaf die meeste ou en klassieke kinders en klaar is met die meeste nuwe stelsels). LabTrend stelsel: - Elite afdeling draad is hier. - LabTrend aanwysers is op hierdie boodskap. - LabTrend sjabloon is op hierdie boodskap. - RSI Histogram aanwyser is op hierdie post en nuwe weergawe is hier. - LabTrendZigZag_v1.1 met berekening van siklus periodes en afstand tussen draaipunte is op hierdie boodskap. - LabTrendZigZag_v1.2 is baie beter weergawe: hierdie post. - LabTrend EA. Labtrend EA v1 is op hierdie boodskap. Labtrend EA v1.1 (verbeterde weergawe) is op hierdie boodskap. Jammer, 'n paar skakels is van elite afdeling. Dit is na my mening so eenvoudig lid van hierdie forum. Soos om M1 so asctrend. Ek verhandel dit op demo en woon maar ek gestop omdat ek nie tyd tot matige die forum jammer gehad het nie. Ek is nog steeds van plan om weer lewendig hierdie M1 stelsel om alles te verduidelik. Dit is openbare draad. Soos om Scalp_net. Dit was my idee. kan wees. maak nie saak want dit EA my eie kopieskryf glad nie het nie. Ek gekodeer dit met behulp van 'n paar gratis kodering gereedskap (gekoop hierdie hulpmiddel vir 10 dollar., Want ek is nie 'n kodeerder regtig van beroep. En ten slotte Igorad het my gehelp om te maak weergawe # 1.3 met timetilter wat baie winsgewend sy binne 8-18 GMT keer sedert Januarie 2006 vorentoe toets (elite lede weet dit) - slegs vir EURUSD. Ek eenvoudige gevra Igorad om EA skep vir hierdie baie eenvoudige stelsel, dan aangeheg ek dit aan die grafiek (EURUSD, M1) in 2006 en nooit de-aangeheg. En weet jy? Ek het die bewys dat baie eenvoudige stelsels winsgewend kan wees vir baie jare sonder die instellings te verander! Jammer vir emosionele antwoord.


No comments:

Post a Comment